You look so much cuter with something in your mouth

Ja, då var nästan hela första semesterveckan avklarad och jag tycker att jag hunnit med en jävla massa.. var och spelade brännboll igår i Hammars park och det blev hur lyckat som helst, skitball! Men myggorna bet som jävlar i det.. fy fan, jag trodde att man som rökare inte fick så många myggbett, fråga mig inte varför, har hört det nånstans.. men det stämmer ju verkligen inte.. Syrran lyckades med konststycket att få tre bett inom en radie av en centimeter.. hahah =) Ja, iallafall så blev vi nog typ 20 pers till slut och efter att ha spelat första rundan så slutade det naturligtvis oavgjort.. why not liksom? Yoda kände att hon skulle få svårt att sova om vi inte fick fram ett vinnande lag så det blev en halv match till där vi slutade som förlorare.. jävla mög.. men har man en halt och lytt Blondie, en alban som aldrig spelat brännboll, en kusse som aldrig träffade bollen och en Elvis som var toppad innan spelet började i sitt lag så är det ju bäddat för förlust. 
Ja, men det var kul iallafall, efteråt drog vi ut coh badade i Klagshamn och typ sveriges varmaste havsbad.. måste minst ha varit 27 grader.. helt sjukt.. 

Anyways, nu drar jag och Yoda ut och shoppar, vi pallade inte igår när det var så jävla varmt men idag så är det ett måste... Yoda åker till Ingelstorp imorron och blir borta hela 5 veckor =( Så ikväll drar vi till stugan i Lövestad för lite grill och imorron blir det loppis, wiihoo =)

Kyss! 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0