En såndära dag ni vet..

Jag har en sån dag idag.. ni vet en sån där dag där man inte skulle gått upp, man skulle inte ens vaknat.. när klockan ringde skulle man bara vänt sig och somnat om.. för att nämna något så är jag så jävla trött, jag slog min tumnagel i förrigår när jag skulle öppna den jävla sega porten och det gjorde så ont att jag trodde jag skulle svimma, värker i den fortfarande.. om jag ska fortsätta med mina krämpor så jag känner att världens förkylning håller på att bryta ut, näsan vill inte sluta rinna och mitt ansikte är helt svullet eftersom jag startade dagen med att stortjuta. Herregud alltså, och jag hatar att gråta, jag känner mig som en jobbig jävla tjej när jag gråter så därför låter jag helst bli. Jag planerar istället när jag ska fälla en tår eller två, sätter igång the Notebook en dålig söndag och sen kan jag ligga där och hulka ifred.  

Ja, alltså varför jag började dagen med att gråta är det ingen som vet.. eller ja, jag hade säkert en jättebra anledning imorse klockan halv sex men såhär i efterhand känns det jävligt onödigt. Bara förstör hela dan liksom.

Men jag var iallafall uppe i tid.. jag och kisemisarna kollade nyhetsmorgon klockan halv sju och åt morötter till frukost, konstig jävla katt, värre än min egen.. äter morötter.. hur gott kan det va för en katt?

Nu börjar molnen försvinna, kanske till och med blir fint väder idag? Då kanske det känns lite bättre.. dessutom har jag ju fått en ny design, fin va?

Kyss


Kommentarer
Postat av: Gun

Gun gillar inte den nya designen..

2009-06-17 @ 22:17:16

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0