Färg exakt överallt

Jag och Yoda har nu varit igång och målat hela min balkong och fixat och grejat.. nu ska bara lite grejer ner i källaren och sen ska nya möbler köpas in.. sitter nu i min soffa och har precis duschat av mig all färg som jag på något sätt lyckats få över hela min kropp.. ska hämta Gun halv sex, vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det med tanke på att klockan är tio i fem nu och jag måste fixa håret och sånt.. vi ska iväg och servera på ett bröllop som min mamma är involverad i (ovanligt va?) sen ska vi direkt därifrån ut på fest.. ska kanske hem till lillharpan.. ja, det ska vi nog.. har inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte ikväll, känner att jag behöver bli riktigt full och galen men å andra sidan så vill jag få färdigt i uterummet imorron så jag kan inte ligga i fosterställning hela dan.. hmm.. vi får se.. mitt huvud skulle behöva ungefär fem liter sprit känner jag.. men det blir nog inte så bra i slutändan om jag häller in ikväll..  nej, nej, nej..

Vi får se helt enkelt..

Vi ses i dimman

Kyss

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Hoppas d blir tjuusigt! Kul o få nytt fint frächt! :)

2009-06-06 @ 17:26:42
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0