Ikväll gäller det

Ja, då var klockan snart ett och jag bara längtar tills denna arbetsdagen tar slut! Ska spela korpenmatch på limhamnsfältet (så, nu vet du!) ikväll och det ska bli jävligt kul.. alltid kul att spela när det är varmt och skönt, men får hoppas att det iallafall blåser lite grann där nere annars kommer fötterna att koka i dom jävla skorna.. vill bara komma ifrån mitt air-condition svinkalla kontor och sola och bada.. inte kul att sitta inne när det är så varmt.. blir nog en liten utflykt ikväll också.. ett kvällsbad efter en sån här het dag är tvunget.. såifall mitt första dopp i havet i år! Jag hoppas på en 25-30 grader i vattnet... fast allting över 15 får väl räknas som ett plus..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Fredde

Lönt att inte skriva vilken tid ni spelar! behöver säkert en supporter :P

2009-06-01 @ 18:39:59

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0