Jahapp..

Då var man hemma i soffan igen.. har ätit och ätit och ätit och ätit.. jag är så mätt så jag vill bara lägga mig i fosterställning och somna.. var hemma hos Sisses pappa ute i Limhamn på examensfesten och gud vilket hus! lite för vitt och lite för lite möbler för min smak men gud vilket hus! loved it! Sisses söta syster hade med sig gitarr så det blev lite allsång.. då vill man helst egentligen bara sitta ute på en strand en varm sommarkväll och skråla med till Sooommareeeen eee kooort.. ja, när Julan har lärt sig spela det på sin gitarr ska vi fan göra det! (lär ju aldrig hända ;)

Ja, då får jag väl gå och lägga mig då..

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Julan

Ahnä! Nu ska inte vi vara så, Jag kan ju snart björne sover :P

2009-06-06 @ 11:00:45

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0