Jodå, så att eeee..

Tänkte att jag ska få färdigmålat på balkongen idag.. men jag känner inte alls för det nu.. det är helt ruggigt och kallt ute så jag vill helst bara krypa ner i soffan under en mysig filt och titta på en bra film.. typ Twilight.. eller Australia som jag hyrde igår och sen kom på att det var desperate housewives och att det då inte alls kunde bli nån film.. sen fastnade vi på ett program om Främlingslegionen.. på ett sätt tycker jag att dom är hjärntvättade jävlar.. men nu så här i efterhand så kan man väl jämföra det med vilken religions-fanatiker som helst.. tydligen mår människan som bäst när den har nåt att tro på, nåt att hänge sig åt.. men det var ändå helt sjukt, man lämnar hela sitt liv för att vara med i den armén, får nytt namn och troligtvis har man en helt ny personlighet efter man lämnat legionen.. om man nu kommer därifrån levande dvs.. 1 av 10 soldater dör.. tja, om dom hade haft en kvinnlig gren kanske man skulle tänka sig att gå med.. men nu har dom inte det så det är onödigt att spekulera.. jag hade definitivt gjort det.. japp.. eller inte..

Jag är så trött på detta jävla vädret.. örk..

Vill att sommaren ska komma nuu nuuu nuuuu..


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0