Just one more moment, that´s all that´s needed, like wounded soldiers - in need of feeling

Lördag.. vad gör jag en lördag? Ligger hemma på min soffa och funderar på var min katt är som inte behagat komma hem på nästan två dagar.. var e min mullemys? =(  Känns lite ångestladdat att ligga här en lördag, men äsch.. jag har ju trots allt semester nu så jag kan göra vad jag vill, vända hur mycket jag vill på dygnet.. japp.. det ska jag göra också.. bara för att jag kan.. mmm... jahapp.. men jag har ju iallafall hunnit göra lite idag.. började med att rensa som fan i trädgården, klippte bort en hel rosbuske och en halv björnbärsbuske som hotade att ta över hela uteplatsen.. så nu kan man till och med använda grillen utan att slåss med överhängande taggiga rosor.. när jag var klar var jag naturligtvis svettig som ett as så jag körde bort till föräldrarna och badade lite.. låg och läste om Michael Jackson i Kvällsposten och kom på att jag inte alls ville ligga där hela dan.. skickade meddelande till Yoda och frågade om hon hade tid att snacka lite skit mellan utfodringen av snobbarna nere i Ingelstorp. Jodå, Yoda är aldrig svår, så jag tog cabben och körde kustvägen ner till Ystad.. åt lite gott och lyssnade på världens sämsta band och sen styrde jag hemåt igen.. så nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig, ja, det är nog lika bra.. ska ju trots allt upp och tvätta imorron =/

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Gun

Ehh? har du inte en handyman som fixar i din rabatt? Det har ju jag... ;)

2009-06-28 @ 08:03:02
Postat av: Grannen ovan

Vet inte om mulle hunnit komma hem kanske sen du skrev detta... Om inte så va han i trapphuset nu när jag kom hem iallafaöö, han följde med mig upp medans jag packa upp kassarna sedan tog jag ut honom...så han lever o är kry iallafall =)Bara så du vet.. jobbigt o behöva oroa sig för att nåt har hänt när dom inte kommer hem. Hoppas du har en skön semster annars! Jag jobbar nästa vecka oxå, sen börjar min ledighet..-GÖTT- =)

2009-06-28 @ 18:20:58
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0