kss kss kss

Blev ingen utgång idag.. efter serveringen och lite slötittande på tv hemma hos en arbetskarmrat till Gun kändes allting lite avslaget och jag blev trött som fan efter allt målande idag.. det är iallafall kul att se att mina läsare har ett liv på helgerna.. besöksstatistiken sjunker spm en sten varje helg.. typ fredag-lördag.. sen när alla är bakfulla på söndan stiger den igen.. men det är bra, ut och festa med er bara!

Tvillingmamman ringde innan idag och beklagade sig.. hon är i Staden som hemsöker mig på nån släktträff.. det var ingen som förstod vad hon sa.. hehe.. inte lätt att va skåning bland alla norrlänningar.. ja, allt ovanför E65:an räknas som norrland.. nästan.. hon har iallafall lovat att inte gå på Gekås utan mig.. blir väl en shoppingrunda upp där nångång efter sommaren..

Sitter nu i soffan och lyssnar på my neck, my back på högsta volym på youtube och har mus-arm efter att ha kastat leksaksmöss runt i hela lägenheten..  katten far runt här som en skottspole,, haha.. sötnosen =)

Nä, jag får väl gå och lägga mig..

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0