Lalala..

Jag har en låt på huvudet.. jag kan inte komma ihåg hur den går.. och jag kommer inte ihåg refrängen.. eller vad den heter.. eller vilken artist... jag vet bara att jag tycker den är skitbra och att det är nån sån engelsk grupp som sjunger.. på något sätt vill min hjärna associera låten till engelsk fotboll och deras huliganer.. har jag hört den i en film? hmm.. jag ser liksom slagsmål och blodbad framför mig när jag tänker på den.. hmm.. och när jag försöker få mig själv att tvinga mig att komma på hur den går är det enda jag får fram "we´re bound.. to.. linger.. ooon.." och det är inte den.. för det är kleerup.. FAAAN.. skitstörigt.. allt detta är bara ett bevis på att min hjärna går på högvarv just nu..


Nihil lacrima citius arescit -- "Inget torkar fortare än en tår"

Sant?

Hemgång!

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0