Ledig!

Idag tog jag ledigt, eftersom vi fick en extra dags semester i år när nationaldagen inföll på en lördag så tänkte jag att jag kunde mjukstarta min semester och vara free as a bird idag. Eller rättare sagt, Tvillingmamman tyckte att jag kunde vara ledig idag. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska hämta mig och sen ska vi styra ut till Nova Lund och kolla lite. Ja, endast kolla.. eftersom jag har 82 kronor kvar på mitt konto så idag är det endast kolla.. jävla mög, förstår inte var jag gör av hela min lön varje månad.. men slut är den iallafall.. sjukt..

Jaha, helgen.. vad händer? Fredag tänkte jag fira att jag ska ha semester, tänkte att vi skulle promenixa ner till Möllan och äta lite och dricka några öl. Sugen Gun? Var och åt på Mascot igår med The Family och eftersom jag var pank fick min sugamama (Yoda) hosta upp pengar till min middag.. och till cigg.. och till middag till Mulle =) Usch.. hatar att inte ha pengar, tur att det är lön imorron..

Alltså man kan undra var denna världen är på väg.. har ni läst detta?
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/06/23/mamma-torterade-sina-barn/

Sjukt.. får ont i magen och en klump i halsen när jag läser det.. förstår inte..

Nu drar jag

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0