Sjung om studentens..

Då ska man på examensfest ikväll hos Sisse, ska bli skoj. Äntligen är stackaren klar med sin skola! Tror det var folkhälsovetare hon har pluggat till.. får hoppas man kan hålla sig vaken genom middagen iallafall.. trött som ett as är jag, har inte sovit särskilt bra denna veckan.. så efter jobb blir det ilfart hem och sen powernap på soffan.. ska ju vara borta vid halv sju idag så då måste jag verkligen lägga manken till och skynda mig.. jag är så jävla dålig på att hålla tider så det är sinnessjukt.. ska vi festa är det inte ens lönt att bestämma en tid innan nio.. men jag vet precis vem jag ärvt det ifrån, min käre mor är nog den största tidsoptimisten jorden nånsin har skådat.. och jag vet själv hur irriterad jag kan bli på henne när hon inte kan hålla tiden så jag fattar inte varför jag själv inte kan försöka lite hårdare med att komma i tid.. men när jag står framför spegeln och ska fixa till mig för en kväll så kan jag inte sluta förrän jag är nöjd, jag måste byta kläder femtielva gånger för att känna efter vad jag är sugen på.. och jag måste fixa o trixa med smink och grejer tills jag är nöjd annars känner jag mig skitful och obekväm när jag går utanför dörren..

Ja, så för mig blir det en tidig kväll idag iallafall.. eller? Yoda ringde igår och ville hitta på nåt ikväll också.. jaja, vi får se hur det känns efter min powernap.. imorron ska jag ha en lång sovmorgon, sen ska jag sätta igång och fixa på min balkong/i mitt uterum.. det ska målas om och golvet ska göras rent och så ska jag köpa några sköna möbler att ha där ute.. och så ska det piffas och fixas.. hihi =)

ja, det blir en massa att göra imorron, ska servera på ett bröllop och sen på kvällen är det matchen som ska kollas och därefter är det nationaldagsfirande hos lillharpan. Jag känner för en riktig karatefylla deluxe men tydligen så måste jag spara på min tequila.. grrr... jaaa, lets see imorron..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Fred

Spara på din tequila! Ahh nä! karatefylla deluxe tycker jag du ska satsa på! :)

2009-06-05 @ 16:32:07

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0