Soffnight

Det blev alltså att jag stannade hemma denna helgen iallafall, det blev som det blev.. om jag inte bestämmer mig för att köra 30 mil upp imorron.. men neh.. det känns inte så.. jag hade lätt kunnat göra det, jag har gjort det förr bara för en natt.. men jag är osäker på allt och alla och det känns sjukt jobbigt..

Jag, GUN (herregud, det var tur du såg det!) och Kylan har nog sett världens tråkigaste film ikväll.. sjukt tråkig.. Burn after reading hette den.. somnade nästan.. fii faaan vad trött jag är nu.. får gå och lägga mig och sova tills jag vaknar.. skönt.. lite trist att inte ha nån att ha slagsmål med över snooze-signalen bara ;)

Tvätt-dags imorron..

Kyss

Kommentarer
Postat av: GUN!

GUN!!!

2009-06-12 @ 22:59:01

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0