The weekend

mmhmmm.. jaja.. jaha.. helgen kommer att bli en ny upplevelse, jag är nästan övertalad nu iallafall.. jag ska tydligen spendera den ute i skogen.. i ett hus då.. som är typ fallfärdigt.. med utedass.. och utedusch.. och transportmedlet som ska ta oss dit rasar förmodligen ihop vilken minut som helst.. det känns inte alls bra, mitt kontrollbehov och min bekväma sida skriker och sparkar bakut och jag vill helst bara lägga mig i fosterställning och vagga fram och tillbaka tills helgen är över.. jag har nog iallafall sålt in att vi ska köra min bil dit.. så vet jag att vi iallafall kommer fram och slipper stå mitt på motorvägen med en kraschad växellåda.. jag är inte van vid sånna här natur-grejer.. jag är ju faktiskt storstadstjej, en naturupplevelse för mig är att åka ut på Bulltofta och kolla när utlänningarna grillar igelkottar.. förstår inte varför folk vill spendera sin tid ute i skogen? Det är skitäckligt och bara en massa nedgrävda lik och så finns det djur, spindlar och insekter som man inte trodde fanns.. spindlarna kan ju bli stora som hästar där ute i djupaste urskogen.. nä, ge mig ett hotell med havsutsikt och en vit sandstrand så kommer jag direkt =)

Mja.. jag har en dag till på mig att bestämma mig.. försökte hitta klippet med Johan Glans där han pratar om problem och fosterställning, men fan, hittar inte det.. grr..

Imorgon tar Yodas lilla lillebror studenten.. eller lilla och lilla.. han är ju snart 20.. och jag kommer ihåg när hans navelsträng ramlade av *tsss*.. Gud vad jag kände mig gammal nu.. =/ ska köra honom i cabben så hoppas att det blir uppehåll iallafall..

L8er my friends..


Kommentarer
Postat av: blondie

hajjjj,,duu min kompis e gift med han johan glans hahha om det e j´han komikern.

2009-06-10 @ 20:38:46

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0