Tråk..

Har precis kommit hem efter en kväll på Möllan med Walle och Gun.. jag har tråkit.. tänkte göra vid min över och vildvuxna trädgård imorron så det är väl kanske dags att gå och lägga sig.. tvätta ska jag också göra.. äh.. det kan vänta till söndag.. orkar inte ta tag i det imorron.. Elvis sura strumpor, hur lockande är det liksom?



Usch.. känner mig tråkig nuförtiden.. känns som det inte händer så mycket i mitt liv för tillfället.. har inte varit ute och festat på ett par helger.. eller snarare typ.. 5.. men nästa helg är det party hos Walle så då ska det bli åka av.. ska till frissan på tisdag också så då kan man ju till och med vara snygg i håret.. söndag tänkte jag åka ut och hälsa på Yoda i Ingelstorp.. måndag är det final i U21 på nya stadion och den är man bjuden till, synd att Sverige missade den sista straffen annars hade det kunnat bli riktig folkfest.. tja.. sen är det väl sol och bad för hela slanten.. ska bli riktigt varmt nästa vecka, längtar efter att bara ligga och slappa..  

Ja, roligare än så blev det inte idag..

Natti natti

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0