TT

Tryckturken har varit och hälsat på mig idag, piggat upp lite såhär en måndag. Han meddelade att han fått sparken från sitt jobb.. alltså där jag jobbade innan... trist sa jag.. men nån måste ju trycka luft i kablarna så du kommer säkert få jobb nån annanstans.. stackars TryckTurken.. han hade ringt sin fru och sagt att hon nu fick öppna plånboken och vara familjeförsörjare.. hon hade bara skrattat..  jag försöker göra likadant med Mulle, försöker få honom att försörja mig och mitt shoppingbegär.. men han bara tittar konstigt när jag pratar med honom och sen går han sin väg.. jag tror det kan betyda nej..

Tycker synd om min lille Mulle nu.. jag har jäättedåligt samvete.. är knappt hemma längre.. han får sova ensam, ingen mamma att mysa med i sängen.. va själv hela dan när jag jobbar och sen är jag bara hemma nån timme och sen sticker jag igen.. det gör ont i hjärtat när jag tänker på det.. =(

What to do?

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0