Lomma beach

Var ute i bokskogen igår och strosade runt.. jag är inte en big fan av skogen sen jag såg Blair Witch Project.. har försökt undvika allt som har med skog att göra sen dess..den är så jävla äcklig den filmen, känns dessutom som den är verklig (jag vet att den inte är det, men den är skitscary i vilket fall.. jag hatar skräckfilmer men ändå måste jag se dom, herregud, annars kan man ju missa nåt) och hur gammal kan man varit när den filmen kom ut? 15? sjukt.. men det var mysigt att promenixa runt i vilket fall.. har nog inte varit i bokskogen sen jag gick i grundskolan och vi blev tvingade att cykla dit på gympalektionerna.. skitlångt och skitjobbigt.. uppförsbacke hela vägen dit och motvind hela vägen hem, slog aldrig fel.. vi gick nog inte så långt igår.. men jag lyckades få syn på en hjort eller älg eller var vad det var, helt plötsligt sprang den bara förbi mig på kanske 10 meters avstånd.. kewlt.. ni vet, inne i storstan är de största vilda djuren man får syn på igelkottar som oftast är överkörda.. anyways.. sen fick jag för mig att vi skulle checka Lomma beach, alla pratar om att det är en jättefin strand, så vi körde nog runt i lomma i en halvtimme och letade efter den.. sen kom jag på att Syrrans kille bor i lomma så hon borde veta.. ja, det var ju som att stanna en fyllis på stan och få en vägbeskrivning.. hon var på nåt jobb-tjohejsan och var halvtoppad.. vad hon försökte beskriva fanns inte ens.. och helt plötsligt var vi på fel sida kanalen fastän hon sa att vi inte kunde vara där, för den vägen gick inte dit.. slutade med att vi körde runt en stund till och till slut hittade en väg ner till stranden.. men det var fint iallafall.. kan nog bli ett och annat dopp där i sommar om andan faller på..

Sorry att bloggen inte blir ordentligt uppdaterad nuförtiden, jag har nästan dåligt samvete för det.. men det är mycket just nu.. mycket som händer och mycket som jag inte vill dela med mig av.. my best friends vet vad som försiggår och det räcker så for now.. men ikväll blir det IKEA med Gun och lite shopping.. kanske en middag där också? billigt och bra.. =)

Vi ses i vimlet

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0