Whittan Fi****



Whittan släpper nytt album den 1:e September, tror ni det kommer fler tidlösa klassiker från henne?

Näe.. Bobby Brown har förstört henne.. hon kommer aldrig vara samma Whittan som man en gång låg och sjöng/skrålade till i sin säng i föräldrahemmet.. kassettband och trasig kassettbandspelare.. jag har skrivit ett inlägg om det nån gång och nu när jag sitter och letar efter möget så hittar jag inte det.. grrr.. playknappen på min bandspelare där hemma var ju sönder.. så jag fick ligga och hålla den hela tiden när jag skulle lyssna på musik.. alltså.. jag kan kanske ha varit 10 år.. då fick man nöja sig med sånt liksom.. det var ett roligt inlägg men ja, vi lyssnar lite på en klassiker från whittan istället =)

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0