Without the dark we´d never see the stars

Ja, det blev förlust igår.. sega som fan var allihopa och vi förlorade med 3-1.. sorry, ska berätta hur dags och var vi spelar nästa gång så vår ende supporter kan komma och heja =) Varmt var det iallafall.. så efteråt styrdes Mercan ner mot Klagshamn för ett kvällsbad, skitvarmt i vattnet! Vänta... måste googla.. 17 grader.. det kan inte stämma.. det var hur varmt som helst.. jag doppar inte tussingarna om det är mindre än 20 grader så vi säger att det iallafall måste ha varit 22.. mysigt var det iallafall.. trots att någon kallar det bajsviken.. *hmpf*  =/

Sen var jag då ute på en tur på mc för första gången på ett antal år.. det var inte världens upplevelse kan jag ju meddela.. om personen i fråga hade kunnat hålla sig till hastighetsbegränsningarna eller ja, lite mer än så kanske men då kan jag nog gillat det.. men fan alltså.. 240 utan bälte eller en kaross runt omkring sig är inte livskvalité.. huvudet var på väg att brytas av bakåt i accelerationen..

Vaknade i morse med samma känsla som i helgen.. ville bara stanna tiden.. en liten stund bara.. en timme, eller två.. eller 12.. ändå är jag så irriterad idag, min pms kom av sig förra veckan så det känns som jag måste ta igen det..

Ilskan bara bubblar.. var ska jag göra av den? Jag har ingenting att vara arg på..

Jobbigt.. dagens i-landsproblem..


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0