Alonetime..

När jag vill ha riktig alonetime åker jag ut till brofästet och bara är.. jag gör det faktiskt ganska ofta,, kanske en-två gånger i veckan.. oftare på sommaren när man har cabben att sitta och mysa i.. för att jag är ju en grubblare.. jag måste få ha min grubbeltid annars virrar bara alla tankar runt och till slut får jag att smärre utbrott eller en ångestattack för att jag inte bara fått sitta och fundera och lyssna på musik.. på tal om utbrott så är jag nog typ den enda i världen som kan få tysta utbrott.. eh, ja, det låter kanske lite konstigt men det finns ett antal personer som bevittnat mina tysta utbrott.. och det är nästan värre, det vet jag.. att inte säga nånting.. att inte få ut det.. att personen jag är arg på inte får veta vad jag tänker.. men så är det.. dom kommer med jämna mellanrum..

Men tillbaka till min alonetime.. det blev bron idag.. och soppa.. men ingen film.. orkade inte.. satt därute och lyssnade på min nya Kleerup-skiva istället, bra den är =)

Måste bara säga att besöksstatistiken på bloggen bara pekar uppåt så det verkar vara någon mer än mina vänner som tycker jag är intressant, kul! =)

Keep on reading my readers =)

Kyss



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0