Damp?

Jag har fattat att vissa som läser min blogg tror att jag har damp eller adhd eller är överaktiv av nåt slag, men så är faktiskt inte fallet.. flera gånger har jag fått kommentaren.. "Hur fan kan det hända så mycket i ditt liv, jag skulle inte ha nåt att skriva om!?"

Det är ju faktiskt så att jag gillar att göra saker, komma ut från lägenheten, även fast det kanske bara handlar om att åka och ta en cigg eller gå en runda.. jag är en sån person som älskar att umgås fast jag inte behöver prata hela tiden.. jag och Yoda är bäst på det.. vi kan bara va och inte göra nånting.. fast jag älskar min ensamhet ibland också.. det allra bästa jag vet är att krypa ner i soffan och ligga sked under filten och se en bra film.. jag är ett riktigt film-monster.. det finns inte många filmer jag inte har sett. Men just nu är jag inne i en period där jag måste ha saker som händer runtomkring mig hela tiden, därav all fest tex.. och om jag inte gör det nu, när ska jag då göra det? När jag är 35? Det är nu man måste leva, jag tänker inte och vill inte sitta hemma och glo.. jag tror på ett bättre liv än så.. jag tycker inte synd om alla jävlar som sitter hemma och klagar över sitt tråkiga liv, för jag har ett par sånna kompisar också, gör nåt åt det då för fan, man är bara ung en gång!

Nu ska jag ta sista tvätten sen ska Yoda bjuda mig på söndagsmiddag.. mums =)

Kysss 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0