Idag har jag..

  • Kollat melodifestivalen och blivit sjukt besviken på vinnaren (jag sa ju att hon skulle vinna, skitlåt!)
  • Dansat som faen
  • Inte blivit raggad på av en upptagen kille (första gången på länge!)
  • Letat efter den hete snickaren på Harrys (en fågel viskade i mitt öra att han var där)
  • Inte hittat den hete snickaren, men dock hans kusin.
  • Svängt loss till Neii så tjukk du har blitt!
  • Blivit utskälld av Pivisen för att jag inte ringde henne när jag var askalas här hemma igår *flåt*
  • Blivit utskälld av Pivisen för att jag går på samma nit om och om igen med en viss person.
  • Försökt förklara för Pivisen att det inte är så lätt alltid när det finns känslor med i bilden.
  • Blivit utskälld av Pivisen för att jag har känslor.
  • Blivit ihop parad med en kostymnisse på dansgolvet.
  • Lämnat en kostymnisse till hans öde.
  • Shakat loss med lillharpan till Gnuk (video kommer imorron
  • Lagt den obligatoriska kommentaren "Vad har hänt där?" till en annan tjejs kläder. (Herregud, kollar inte folk sig i spegeln innan dom går hemifrån??)
  • Sett två killar kyssas... på en decimeters avstånd.
  • Hånglat med den ena killen därefter.
  • Rockat loss med kussen.. HAGAMANNEN! haha!
  • Fått berättat för mig att en lammis har frågat efter mig och poolen *fniss*
  • Träffat L&L
  • Blivit irriterad på syrran för att hon blivit en sån toffel.
  • Ställt den stora frågan "Var har du varit hela mitt liv?" till Älgen.
  • Fått till svar av Älgen att han varit med större delen av mitt liv.
  • Kommit på att Älgen har varit med så länge jag kan minnas.
  • Fått ett samtal från Norrland.
  • Inte förstått ett ord av vad Norrland babblade om.
  • Sluppit stå i kö på Harrys
  • Ätit på McDonalds två gånger.. och marängsviss till middag... nyttigt?
  • Kommit hem efter klockan 5 på morgonen.
  • Inte varit i slagsmål på dansgolvet.. framsteg!
  • Haft ångest över att jag måste tvätta imorron..
  • Funderat starkt på att köpa nya kläder istället för att tvätta imorron..
  • Kommit på att ekonomin inte tillåter några nya inköp.
  • Funderat på om jag ska köra en vecka på att vända trosor och strumpor utochin så jag slipper tvätta.
  • Kommit på att det inte är särskilt hygieniskt.
  • Funderat på att köra Cowboy-style så jag slipper tvätta.
  • Kommit på att jag inte gillar köra Cowboy-style.
  • Funderat på hur många punkter jag kan komma på just nu..
  • Kommit på att jag kan hålla på så här en evighet..

Så därför slutar jag medans jag ligger på topp! Men fan vilken kul kväll! =)

Natti natti!

Kysssss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0