Jag fann en lista..

Vem är din bäste vän?
Jag tror inte på att ha en bästa vän, det blir så enformigt.. jag har flera bästa vänner och dom vet vilka dom är =)

Vem älskar du?
Mulle, min familj och tyvärr en annan idiot också..

Vem hade du senast sex med?
Jag tar en livlina och passar den frågan

Vem vill du bli full med?
Väldigt sällan full

Vem är den bästa artisten?
Det finns så många.

Vem pratade du senast i telefon med?
Tvillingmamman

Vem har du en liten crush i?
För tillfället Edward i Twilight! =)

Vem är snyggast i världen?
Finns några riktigt bra kandidater, typ Leo =)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Hmm.. Jag skulle dela den mellan mina bästa vänner

Vem är snällast i världen?
Mulle har sina bra stunder

Vem sov du med senast?
Samma som jag hade sex med så jag väljer att passa..

Vem såg du full senast?
Norsken och Gun!

Vem vet allt om dig?
Gun och Yoda är nog dom som kommer närmast att veta allt

Vem kysste du senast?
Pass på det med

Vem kramade du senast?
Lillharpan

Vem kan du berätta allt för?
My girls!

Vem hatar du?
Hat är ett väldigt stakt ord och det är många personer jag inte tycker om.. men det finns bara en person som jag verkligen hatar och hade kunnat döda med mina bara händer och det vet alla vem det är.  

Nu ska jag sticka ut till Tvillingmamman o snacka lite skit... godissugen så in i helvete är jag också så jag får nog svulla ikväll...

Kysss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0