Jag gillar...

...ljus i massor..
...sex..
...mitt fina nya badrum..
...överarmar modell stora och starka..
...my best friends..
...sex..
...fest..
...åka skidor..
...se på film..
...sex..
...Mullemyyyys..
...heta tatueringar..
...Desperate Housewives..
...sex..
...saltlakrits..
...ligga vid poolen (när den inte är snötäckt då)..
...dansa..
...sex..
...prata i telefon (när jag känner för det)..
...att röka..
...köra fort och farligt..
...sex..
...spela hög musik..
...min blogg..
...sommaren..

Nämnde jag sex?

Jag gillar inte..

...att alla folk i denna jävla stan känner varandra.. mitt liv hade varit så helvetes mycket enklare om alla inte känt alla.. vad sa du nu gun om att flytta till Köpenhamn?

Vi drar nuuuuu!




Kommentarer
Postat av: Gun

Kan det vänta tils imorgon? Men sen e jag på, LÄTT!

2009-03-05 @ 10:00:01
Postat av: Rickard

jaja där ser man vad stora intresset är haha

2009-03-05 @ 10:20:37
Postat av: Karoline

Röde, du håller väl med mig hoppas jag? Eller du är för gammal för sånt? ;)

2009-03-05 @ 10:36:52
Postat av: grannen ovan

Många bra saker du gilla.. men asså du... en sak som du måste glömt (för jag såg det ingenstans) som oxå kan va jävligt najs är...sex!.. Jag menar..hur kunde du missa det?? ;)

2009-03-05 @ 21:46:41
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0