Jag hittade en lista..

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej för fasiken, min mobil är alltid på *beroende*

2. Vem såg dig senast naken?
Familyguy

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Det är en hemsk syn som ingen bör uppleva, men är glad att jag hade en ful-period, det är mycket lättare att bli snyggare med åren då =)

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Förhoppningsvis rynkfri (har bra gener så det ser lovande ut) och inte alltför gråhårig (ser mindre lovande ut)

5. Hur var du på dagis?

Jag gick inte på dagis. Jag hade världens bästa uppväxt hos min mormor som var dagmamma. Och vi spelade svälta svin dagarna i ända!

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Jag hoppas att jag är en lätt person att jobba med, jag hjälper gärna till och tar gärna tag i saker som ingen annan orkar göra..

7. Har du celluliter?

Maybe baby

8. Biter du på naglarna?

Ja, när dom inte är byggda gör jag det..

9. Har du något handikapp?
Panikångest, det måste väl räknas som nån sorts handikapp?

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Nej, jag har bra gener och min mormor som snart är 80 har världens hylla =)

11. Tror du att Gud är en man eller en kvinna?

Där finns det inget genusperspektiv. Inte för att han finns men om vi låtsas det så finns det inte.

12. Svär du?

Alltdeles för jävla mycket

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Knappast... idioter..

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Homo? Jag kan säga att en tjej är snygg men sen är det inte mer med det.

15. Tror du på utomjordingar?

Eh, nä..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Lizzans räksallad (så kan jag hålla mig smal samtidigt!=)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Nånting alltför starkt

18. Har du blivit arresterad?

Nej.

19. Ljuger du?

Små vita sitter fint ibland.

20. Har du kysst en polis?

Eh, jag har kysst en polis innan han blev polis, räknas det?

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Tvärtom! Känner mej trygg när dom är i närheten. Lite tantvarning där va?

22. Har du någonting att dölja?

En del hemligheter måste man väl få ha?

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Hemnyckel, Nyckel till jobb, till föräldrarna, cykelnyckel, öppnare, bilnyckel och en såndära tagg så man får tillbaka nycklarna om man tappar dom.

24. Är du/har du varit gift?

Nej för fan

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Jag går upp klockan tre på natten för att hämta Yoda när hon ringer och är vilse, så ja, jag hade nog gjort det för en pojkvän också..

26. Kan du laga cyklar?

Japp, jag har faktiskt jobbat på Cykelringen.. men att jag sen inte har intresse till att göra det är en annan sak..

27. Kan du fixa med bilar?

Är totalt ointresserad.

28. Brukar du köra om?

Alltid, folk kör som kärringar..

29. Kan du baka bröd?

Om jag har en väldigt utförlig kokbok så kan jag nog få ihop ett bröd.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Japp.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Hmmm... Merlin säger jag då.. och så skulle jag vara hovdam och gå omkring i sånna fina klänningar med stora kjolar.. japp.. det hade varit kewlt..

Kommentarer
Postat av: Yoda

Svälta räv heter det

2009-03-18 @ 11:51:29

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0