Layout

Ja, jag kommer att laborera lite med hur det ser ut här på bloggen ett tag framöver.. tills jag blir nöjd.. ni får stå ut med mig så länge =)

Var hemma hos min fd svärmor igår och snackade en massa skit.. alltid kul att träffa henne, hon har en massa konstiga idéer för sig.. haha.. men jag gillar och saknar henne.. var där mycket när jag var tillsammans med AIKaren.. men sen tog det slut och egentligen ville jag fortsätta va tillsammans med hans familj men inte med honom.. men det är så livet blir.. det är skönt att man kan fortsätta träffa henne utan att det blir konstigt iallafall!

På torsdag fyller Y år... gammal kärring blir hon, haha, men inte lika gammal som mig tyvärr... jävla snorungar e va ni är! hihi! Party utlovas på lördag iallafall, kul ska det bli! Som det alltid är med mina töser och våra fucked up minds! Man blir inte äldre än vad man känner sig.. alltså då 20-something.. varken mer eller mindre!

Onsdag och lillördag imorron, snart är det lördag igen!



Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0