leka lyckliga familjen

Jag tänker sno en text från NIMRODs blogg.. rakt av.. det har jag aldrig gjort innan men detta känns bara så du.. du hade kunnat stå framför mig och säga detta to my face.. utan att blinka.. det är precis så du behandlar mig.. precis så du leker med mig och mina känslor.. men NIMROD säger att det är okej att sno, så länge man länkar.. Så här kommer det.. (jag har förkortat det en aning) 

Du tror att jag är skyldig dig något men det är då jag visar dig hur lite du betyder. Hur mycket jag har tagit utan någon som helst intention att ge tillbaka.
Det är okay för dig. Du formar dig. Alltid. Glömmer och formar dig igen. Den glödande lilla kärnan i dig, den som krymper lite för var dag. Den hoppas.
Inte lika starkt. Inte lika intensivt men där har du samlat allt. Hopp.
Vad du vill att jag ska se dig. Hur mycket önskar du inte att jag var din. I min fulla form.
Ibland förskjuter jag dig. Sen kontaktar jag dig igen. När jag är uttråkad. Blasé.
Du kommer springande. Varenda gång.
En dag tänker du, en dag. Då kommer han se. Veta. Ångra sig. Förstå att jag var speciell. När jag försvinner kommer han veta vad han mist.
Och en dag mister du mig.
För att jag aldrig ringer tillbaka. För att jag vill ha bort dig.
Det är så jag är konstruerad.
Jag vet inte bättre.
Och det är det jag alltid har sagt.
ALdrig lovat dig någonting jag inte kan hålla.
Du minns va?
Ack vad du minns.

Det var det.. så gör du mot mig.. varje gång.. är det konstigt att man blir känslomässigt störd? från och med ikväll styr du inte mina tankar, mina känslor eller min blogg längre.. nu är det nog.. jag skiter fullständigt i dig och din så kallade flickvän.. ni kan "leka lyckliga familjen" som du kallar det.. gör du det.. lek du med henne.. jag är inte lika blond och definitivt inte lika blåst och det är jag jävligt glad över..

Fuck it.. Ikväll tar jag kontroll över mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Faaaan va braaa text!!!

2009-03-27 @ 16:51:23
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: Trulle

You Go Girl ;)

2009-03-27 @ 17:13:20
URL: http://trulle.st
Postat av: blondie

bra gumman...stå nu på daj!!!!!kom hem till mig då du känner att du ska ringa så kan jag skälla lite på dig ;)

2009-03-27 @ 20:32:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0