Let me think about it...

mmmm... nu börjar det likna nåt va? Ganska snygg är den nu? Ja, jag får nöja mig med den ett tag.. kan inte hålla på med Photoshop mer nu, jag blir helt knäpp och vill bara kunna allt.. disturbed.. och nu har jag missat hela Greys Anatomy också.. helvete.. tekniksnillet i mig är som en svamp som bara vill ha mer och mer... grrrr...

Imorron har Yoda bjudit till after work på fagans.. har inte bestämt mig om jag ska följa med.. inte direkt my kind of people som ska dit men men.. bättre än inget kanske?

Idag har vi haft världens dag på jobb.. en gubbe körde och krockade precis utanför fönstret mitt i rondellen.. en jävla massa ambulanser, brandmän, poliser... jag och Britt bara stod och dreglade över alla heta uniform-män som spatserade utanför rutan.. haha.. men iallafall.. då kom jag och tänka på det här med killar och deras bilar.. vissa går och köper svindyra bilar.. BMW, Mercedes osv.. medans andra kan hoppa runt i en gammal skrotig Golf årsmodell äldre.. jag som tjej vet ju att dom killarna med dyra bilar ska väga upp för nåt annat.. det är ju en så kallad snoppförlängare.. men det behöver ju inte vara deras tillkortakommanden som ska vägas upp.. kan va ett dåligt självförtroende.. eller dålig ekonomi (som bara blir ännu sämre) eller att man ska bevisa nåt för sig själv, spela häftig... så alltså letar jag som tjej hellre efter en kille med en halvkass bil eller en kille som har en ny fast liten bil kanske.. det kan ju vara nåt jag bara fått för mig men det känns ju som ett ganska bra resonemang... eller?

I vilket fall är en häftig bil inget som tänder på mig.. det är mest avtändande.. faktiskt..

Nu är det snart läggdags... 
 
Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0