Lördagen

I lördags hade vi kul som vanligt.. jättekul som vanligt.. och vi dansade.. och partajade loss..


Kommer ni ihåg lördagens kommentar?
Det finns inga dåliga nyheter - bara dåliga vinklar..
Detta är en typisk dålig vinkel..

         
Pivisen var törstig..                Gun var nog inte så törstíg längre här..

                   
Vi i vårt esse..                        Vi hittade Clarre..                 Och ett par rosa 
                                                                                                    byxor..

                   
Vi dansade..                          Och hånglade lite också..       Och så dansade vi lite till =)

Och idag har vi ätit BK.. tryckt in i huvet bara.. imorron ska jag fan se twilight.. jag ska ta mig tid att se en film för en gångs skull..
och på fredag blir det nog en cosmo-kväll till..

Mest för att jag är så jävla trött på mig själv just nu..

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Är oxå jävligt trött på mig själv! Hjälper cosmo mot det?? får ta o prova

2009-03-19 @ 15:57:11
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0