Love is horrible sometimes..

Jag vill bara säga tack till alla mina vänner som stöttar mig i detta helvetet jag tvingas gå igenom en gång till.. att kunna prata om allt och att ha någon som lyssnar är de viktigaste beståndsdelarna i en vänskap.. och jag är ledsen att jag inte alltid pratar om allting.. men som jag sagt till er är det för att jag är så trött på att höra mig själv prata om det och helst vill jag bara skära ut den delen av hjärnan som innehåller honom och allt skit han har utsatt mig för så att jag kan glömma allt.. men det går ju inte.. så livet måste gå vidare och jag älskar er för att ni hjälper mig igenom det..

Jag älskar er alla mina tjejer.. fastän jag inte säger det så ofta..


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0