Miss händig

Ibland tycker jag att jag själv är jävligt duktig.. ja, men det är jag faktiskt! *klapparmigsjälvpåaxlen* Idag har jag hjälpt Yoda lägga golv och möblera lite fint i hennes lägenhet.. jättefint blidde det.. har faktiskt hunnit med en hel del idag, målat lite dörrfoder, var nere i Höllviken och lämnade parfym till Tvillingmamman och däremellan hann jag städa litegrann.. vissa delar av lägenheten är ju fortfarande täckta av diverse damm och bygg-skit.. men nästa vecka kommer förhoppningsvis duschen så då är det slut på detta.. FINALLY!

Kvällen se ganska diffus ut... Pivisen ringde innan och ville gå ut och äta.. egentligen har denna donnan nada monetas men.. man lever ju bara en gång eller hur är det? Sen blir det kanske att möta upp Yoda, Lillharpan och Y i stan om dom kommer från sin inflyttningsfest.. jag tänker inte ligga hemma på denna soffan en kväll till iallafall.. huuuuukt tråkigt hade jag igår! Och alla andra hade lika tråkigt eller umgicks med sina mammor eller pallade inte gå utanför dörren... örk.. gick och la mig skittidigt och vaknade därför lika tidigt... när klockan slog 9 ville inte kroppen sova mer.. förståeligt..

Nu ska jag trycka in resterna av marängsvissen igår och sen nanna en liten stund.. man vet aldrig vad som händer ikväll.. hihi =)

Kyssss

Kommentarer
Postat av: Tegen

Huukt?

Det är ju mitt ord din koooooooo ;-)

2009-03-07 @ 19:44:33
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0