Naughty or nice?

Sjukt ball kväll blev det till slut ändå, och den höll ju på ett tag.. haha =) Kvällar som man inte riktigt känner för att festa blir ju oftast dom bästa.. kul som fan hade vi.. först födelsedagsfest hos lillharpan... skitskoj.. bara sköna människor och jättetrevligt.. tror att jag träffade den minsta tjejen på länge... hon nådde mig typ till brösten... gud, vad jobbigt det måste va... lite bilder får vi ju slå till med...



Party People.. hoppas inte grannarna har klagat Lillharpan... vi körde ju ganska hård bas när vi skulle dansa till Gnuk... helvete, kom hem med bara ett örhänge.. mina favvosar dessutom... måste ligga hos lillharpan..

         

Jag fick komplimanger för mitt "studsande" haha! Det är bara att gunga med ju tjaaajor! =D

         
Söta L1                      Jag och söta L2         Krille och Mr Flum

Sen drog vi in och shakade assen på stammisstället som vanligt... Grymt mycket folk var det, och vi konstaterade efter att ha sett en pälsmössa med tillhörande batik-klänning studsa förbi oss på dansgolvet att lönehelgen är utombyarnas helg. Det är då alla småtownare ska komma in och "göra storstan" och tro att dom är kungar i baren för en helg. Haha... flckor, flickor.. håll er ounnan eller väck... P var i halvt slagsmål ett par gånger på dansgolvet med nån bonnatös som tydligen inte visste bättre och utbudet på det manliga släktet var ju ganska begränsat konstaterade vi också. Men kvällen slutade bra ändå.. hihi =) Snickare kan va jävligt heta säger jag bara =)

Nu ska jag däcka på soffan.. eller åka ut till tvillingmamman, jag har inte riktigt bestämt vilket... får känna efter en stund.. Får ialalfall kolla på McLeods Döttrar som går nu på femman... kommer förmodligen att somna.. När grannen började spika klockan elva idag var jag på god väg upp ur sängen för att hämta kökskniven och hugga ner honom.. jävla as.. vi andra som har ett liv kanske ínte känner för att gå upp ur sängen innan middagstid!

Så det jag skulle komma till: Jag kommer förmodligen somna på soffan..

Och ciggen är slut.. helvete..

Jag vill att ni ska hälsa på två stycken små personer som sitter på vardera av mina axlar.. Det var den till höger som pratade i mitt öra igår, och då måste jag ju lyda.. är det inte så?

                                             

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0