Nu börjar det ordna upp sig serru..

Nu har jag duschat... sovit och ätit marängsviss till middag så nu börjar det ordna upp sig igen.. det är ju trorts allt fäääzt ikväll så jag måste dra upp mig själv ett par snäpp till innan jag är helt i form men det ska nog gå bra..

Ska hem till Y och se melodifestival-skitet.. hon jävla Af Ugglas kommer säkert att vinna, eller operasångerskan.. dom två låtarna har dom spelat till ända hela veckan på P4 så därför vet jag att hela panschis-kåren kommer att rösta på nån av dom.. jag vill ju att det dära hårdrockbandet ska vinna... eller hårdrock och hårdrock.. dom där som dom kallar hårdrockbandet.. den låten var faktiskt ganska bra, den kan jag tänka mig att lyssna på annars också.. alltså utanför melodifestival-sammanhang.. 

En annan låt som ploppar upp i mitt huvud med jämna mellanrum är denna..



Och jag är arg som ett bi att jag inte hittar den på svenska, har den bara på engelska.. grrr... och titta bara som lilla Benny sitter i bakgrunden vill sitt piano och myser.. får nästan gåshud varje gång jag hör denna låten..

Nä, dags att börja ta tag i sig själv.. alltså menat att nu ska jag ligga på soffan en stund till och sen ska jag resa mig upp.. vilket kommer att sluta med att jag ligger kvar helt för länge och får stressa på mig alla kläder, fixa håret lite på känn och sminket hamnar där det hamnar.. jaja.. det blir nog bra, känns som det kommer bli en bra kväll ikväll =)

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0