Pissdag

Idag har jag haft en jävla pissdag på jobb.. det finns nog ingen som har en vassare tunga än jag när jag blir irriterad och saker som jag poängterat gång på gång att det inte kommer att funka helt plötsligt bara går i stöpet och folk står som paralyserade för att "ja, men vi trodde..." Herregud alltså... dessutom har jag haft världens diskussion med en beställare på Telia som bara är allmänt segtänkt.. OOOHHHHH!!
 
DESSUTOM...
När jag ska handla lunch på Lizzans så står världen mest positiva person framför mig i kön... alltså för helvete.. kom ner på jorden.. överpositiva människor är nog fan det värsta som finns.. folk som är negativa och allting är piss kan man ändå skratta åt och skämta med.. men en person som är överpositiv typ: "OOOO, vad den räksalladen ser gooood ut, helt gudomlig! Jag bara måååste ha en sån, har ni en sån till lilla mig?!"  på halvt stockholmska/Lundadialekt.
Jag hade kunnat avrätta henne på plats.. och tjejen i kassan bara tittade på henne precis som hon pratade ett annat språk.. sånna människor kan hålla sig borta från mig, jag behöver inget överpositivt som drar ner mig... ja, drar ner mig säger jag för det blir så! Jag blir fruktansvärt irriterad och bara tänker "Vafan håller du på med?"

Idiot

Idag har vi köpt en grävmaskin.

Kysss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0