Robinson

Igår när jag kom hem nångång på morgonkvisten la jag mig först i sängen och sen i soffan och sen rörde jag mig inte ur fläcken på hela dan förrän på kvällen då jag tänkte att jag iallafall fick åka och be om förlåtelse till Gun. Så jag lyckades kräla hela vägen hem till henne och kolla på Robinson och sen hem igen.. jag tror att jag är fast redan.. tror det kommer att blir hårdare och mer intriger än nånsin.. wiihooo =) intriger we like =) Jag har inte riktigt kollat på Robinson innan.. kanske nån av dom första säsongerna.. men det var ju så längesen så det kommer man knappt ihåg längre, 10 år sen! haha eller hur Gun!

Dessutom är jag helt galet förälskad.. i Twilight... jag bara kände ett sånt sjukt sug igår efter att jag måste läsa böckerna..

 


Idag ska jag ta mig ur detta apatiska tillstånd och bege mig ut och hitta på nånting.. kanske ska ringa och störa Mr Klister.. hmm.. ja, får fundera på det.. funderade på att åka ner till mitt andra hem aka IKEA och köpa lite nya grejor.. men sen kom jag på att jag fortfarande inte hade några pengar kvar.. hmm... men kolla kan man ju alltid göra.. 

Jag rökte faktiskt inte på hela dan igår.. och inte mycket i fredag heller.. kanske ska fundera på att lägga av nu när jag ändå är halvvägs?... näääeee.. skittradigt juh.. =)


Kysss 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0