Singstar!

Idag har jag varit hemma hos Blondie och sjungit Singstar... wiiiii... vi är jätteduktiga.. och vi har jäääättefina röster.. vi borde nästan ställa upp i melodifestivalen 2010!



För att bjuda på oss själv har vi naturligtvis spelat in en liten film =) Man hör inte våra röster sådär jättebra men lite hör man iallafall.. och sjunger vi inte fint?



Min kamera ville inte spela in mer än 30 sekunder men guuud vad bra det låter =)
Blondies pojkvän valde den säkra vägen.. han gick in i sovrummet, stängde dörren och skruvade upp ljudet på sin Tv.. vi tyckte att han va lite känslig.. vem väljer arr inte lyssna på våra underbara röster? 

Jag menar, jag låter väl typ som Sarah Dawn Finer.. Nästan? 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0