Sommar o sol.. havet o vinden.. o doft av kaprifol..

Jag vill..

att det ska bli sommar nuuu..

köra cabbe.. långt.. och foort..

inte gå i vinterkläder mer..

nattbada i Klagshamn..

ha sex i poolen..

åka till Limhamn och äta glass varje kväll..

spela minigolf i Sibbarp...

va brun och snygg..

grilla i min trädgård..

plantera och hoppas på att blommorna överlever i mitt uterum..

vakna till att solen strålar in genom fönstret..

sitta på lilla torg och undra vad sommaren har att vänta..

sitta på ett tak ute på Österlen och spela yatzy..

gå på loppis i Lövestad..

festa med mina girlzzz..

sitta på Guns balkong och snacka skit en hel natt..

hångla med någon jag tycker om.. vid bron.. i solnedgången..

Jag vill ha sommar NUU!


Men istället får jag sitta hemma i min soffa, kolla på Beck.. dregla över Gunvald.. en tradig söndag i Mars.. men jag har ändå fått ut lite av denna helgen iallafall.. hihi.. och dessutom har jag fått 12 timmars sömn inatt.. det var ju ganska skönt.. och så har jag fått uppleva Twilight.. *måstesedenigeniveckan*

Kollade på Gossip Girl innan.. faktiskt en ganska bra quote där av självaste Gossip Girl..

The past is always with us, just waiting to mess with the present.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0