Söndag

Idag är det söndag.. jag vaknade klockan 14 och har alltså sovit bort hela dan.. och så är det jättefint väder.. satte mig i uterummet och solade lite för att sluka ett par solstrålar idag... skönt.. rofyllt.. vill bara göra vid därute och få en soffa och lite sånt.. får se om jag hittar nån billig som man kan röka sönder =) Göra det myspys med ljus och grejor så man kan få en massa sommarkvällar därute.. min murgröna i trädgården håller på att ta över så jag måste göra vid och klippa ner den också.. phew.. men det växer iallafall påskliljor i rabatten.. mysigt =)

Igår var jag och Blondie och shoppade loss igen.. var inne i stan på Gallerian och så tog jag n snabbis om Charlotte Trend för att köpa världens gulligaste present till Tvillingmamman. En spargris med silverkrona och silvervingar, dösöt var den! Sen åkte vi ut till Ekohallen eftersom Blondie skulle ha jord till sina kråkor.. ja, hennes kille är alltså inte så bra på svenska så det blir kråkor.. istället för krukor..



Tung va säckjäveln iallafall!

Sen var jag på kalas hos Tvillingmamman och Falkenbergaren, pratade lite skit med MM som hade åkt skidor för första gången i sitt liv.. avundsjuk jag blev när hon berättade allt.. vill åsssååå!!

Nä, nu måste jag resa mig ur soffan och komma ut lite.. så här trött är jag idag..





Känner mig fräsch som en nyponros

Kysss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0