Spinkig

Igår fick jag ännu en gång kommentaren.. "Guuud så smal du har blivit, du måste äta Karoliiiiine" Det är så kul att höra varje gång.. JAG VEEEEET... men det är inte så lätt när man får sitt hjärta krossat att liksom svulla i mat.. det är inte det första jag tänker på då riktigt... när jag mår dåligt så slutar jag äta.. min kropp slutar fungera normalt för jag blir inte hungrig heller.. jag kan gå flera dagar utan att äta.. och när jag vaknade igår så var det så.. klump i halsen.. mådde skitilla.. inte ens lönt att gå upp ur sängen.. jag lyckades trycka i mig en rostad macka och en pyttebit paj på hela dagen.. men det känns lite bättre idag.. nu är jag ändå inne på min andra macka.. wiiii... 

Ska egentligen följa med Yoda och spela bowling och äta ikväll men jag tror inte det funkar.. det får bli en kväll på soffan.. igår lyckades jag ju se halva Twilight.. så får väl se resten av filmen idag.. eller typ nu.. om jag hade haft några ören över hade jag kunnat åka in till stan och shoppa lite... fått ut lite abstinens.. men det är ju inte så många dagar kvar till lön nu.. finally..

Blondie och jag bestämde att vi skulle ta och göra den nya Entré Malmö på fredag.. shoppa shoppa shoppa.. det ska vara en hel massa kuliga nya affärer.. *längtarredan*

Nu ska jag mysa med Mulli.. och fundera på hur arg Gun kommer att vara på mig efter jag pratat med henne sen.. ajajajajaj... 



"Peolpe are always sad in Sweden, it´s because of the weather.. I think.. it´s mulet.."

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0