Svärburken

Jag vet inte om jag ska va glad.. eller ledsen.. om jag ska hoppa av glädje eller om jag ska borra ner mig i sängen och inte gå upp förrän till sommaren... jag är så kluven så det är knappt sant.. jag vet inte vad jag ska göra, säga, hur jag ska tänka, känna.. allting är upp och ner.. men det är väl för att det är en depression på gång... inte hos mig då alltså utan i samhället.. eh, ja, vad det skulle ha med mig att göra vet jag inte men jag måste ju skylla på nåt..

Pratade med en kompis igår om svordomar. Om jag hade haft en svärburk hemma hos mig hade jag kunnat tjäna mycket pengar.. alltså, jag svär i ungefär varannan mening... det är hemskt egentligen, det låter för jävligt det är jag medveten om.. och jag vet egentligen inte var jag fått det ifrån eftersom mina föräldrar inte svär speciellt mycket... och enligt normen ska ju jag som tjej inte svära, jag ska vara fin i munnen... prata fiiint, halvt stockholmska helst... dra åt helvete säger jag till det... det finns bara en person som svär mer än mig och det är Lillharpan.. hon är fan värre.. but I love you anyway =)

Tog sovmorgon idag, somnade inte förrän jääääättesent igår.. usch.. var inte på jobb förrän vid halv elva.. tur att man har en så snäll chef så att man bara kan skicka ett sms och skriva "Sovmorgon".. jag får ju ta det som en halv semesterdag eller nåt, men det är det värt.. det är nog det enda jag saknar från min förra arbetsplats.. att vi jobbar var tredje vecka till 6 och då fick man ha sovmorgon.. såå skönt det var... att allt annat sen var piss är en helt annan grej..

Nä, nu ska jag skriva ihop ett mötesprotokoll.. så jävla tradigt.. ZZZzzzz

Kyss

                                             

Kommentarer
Postat av: Gun

Det heter 18!!! ;)

2009-03-12 @ 18:28:35

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0