Tankar om bloggen

Jag blir alltid lika förvånad när jag får höra "ja, och jag läste din blogg!" från personer som jag inte vet läser den.. jag kommer på mig själv med att säga "nääääää, hur hittade du den!?"  Inte så konstigt eftersom jag länkar från facebook.. inte speciellt bright ibland.. det måste vara det blonda håret som gör det.. det känns konstigt när folk börjar prata om vad jag skriver.. eftersom i mitt huve så skriver jag bara för mig själv.. men i verkligheten så har jag ju ganska många läsare.. det är också sådär kul när man ska berätta nånting och personen säger "ja, jag vet, jag läste det i blggen"... eh.. jaha.. man kanske ska börja bli lite mer hemlighetsfull? Eller när någon säger "nä, jag tänker inte berätta, du lägger bara upp det på bloggen!" alltså, jag lägger ju inte upp saker som folk inte vill att jag ska lägga upp... eller jo, i vissa fall gör jag det.. men mest för att jävlas, hihi =)

Förresten så funderar jag ju på en ny layout och nya bilder.. jag har funderat en hel del och jag vet exakt hur jag vill att det ska se ut.. jag vet exakt vad jag ska ha för kläder och jag vet exakt vilken vinkel jag vill att fotot ska va taget ifrån.. nu ska jag bara hitta en fotograf... Min
nagelbyggare vet jag tar ganska fina bilder.. hmm.. får nog muta henne med nåt =) Annars har jag ju min vän fotografen jag kanske kan övertala... men en sak säger jag bara.. retusch.. retusch.. retusch.. is a girls best friend.. eller ja.. får ju se om det blir nån fotografering först kanske =) Har ju lovat fotografen att jag ska ställa upp ett par år nu =)

Back to work..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Annika

tar med kameran imorgon fniss

2009-03-05 @ 11:00:08
Postat av: Karoline

Haha! tror inte jag springer omkring med dom kläderna på jobb, haha!

2009-03-05 @ 11:06:46
Postat av: Gun

AH! besviken jag som tar så bra foto =( men nej nej!

hahahhahahah!!!!!

2009-03-05 @ 20:45:04

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0