Today I went to heaven and back again..

Idag drog jag från jobb tidigt och satte av in mot nyöppnade mega-köpcentrat Entré som öppnat i Malmö.. hur stort som helst och jäääättemånga affärer.. HEAVEN in betong säger jag till det.. jag höll mig i skinnet idag och köpte bara lite småsaker eftersom löshåret kommer att gå på en del pengar... men Blondie däremot shoppade loss som aldrig förr.. när vi sen kom ut till IKEA så öppnade jag plånboken en aning.. lite nya växter och grejer blev det.. shiitbraaoouu..

Funderade faktiskt på att ta bort inlägget Leka Lyckliga Familjen... men nä.. varför skulle jag göra det? varför ska jag göra ditt liv enklare när du gör mitt till ett rent helvete? Knappast att jag gör dig fler tjänster.. jag läste nåt bra igår som du borde ta till dig.. Lycka är ett val, inte ett tillstånd.. tänk på det..

Nu har jag inte tid med detta längre, dags fär kvällens äventyr!

Kysss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0