Trainungswärk

Jag har aldrig förstått det här med att folk ska ha flera olika bloggar.. herregud vad mycket man måste ha på hjärtat om man har mer än en blogg att skriva i.. jag har ibland svårt att fylla en! och vad mycket tid dom människorna måste ligga inne med! Jag tycker jag har knappt tid med att leva ett liv, festa, blogga, jobba och eh ja, träna tänkte jag skriva där men då vet ju alla att jag ljuger.. jag prioriterar bort det nu.. eller ja, "nu" behöver kanske inte va med i den meningen.. jag prioriterar bort det - punkt. Tycker att dansgolvet en lördag ger mig tillräcklig träning ;) men snart börjar korpen! wiiiihoooo!!

Och idag har jag träningsvärk på konstiga ställen efter helgens bravader (bla bak på ena skuldran, hmm *funderar*).. ajajaj.. har även dykt upp lite konstiga märken och blåmärken lite här och var, vilket Gun var snäll och påpekade igår.. *fniss*  

Skittråkigt väder..

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0