Tv helvete

Precis när jag skulle börja skriva inlägget så kom femman igång igen! Oh, äntligen.-- en hel kväll utan kanal 5 hade jag inte önskat min värsta ovän.. nä, skämtåsido.. oj nu ringer det också... naawww.. lilla Mona som bjöd in på tårta på min fd arbetsplats imorron, hon har ju passerat 60 nu den lilla tantan..värre sex-skämtare får man leta efter! haha, hon är så rolig! Ja anyways.. tappade tråden där som vanligt... jag fattar inte hur våra kabel-tv kanaler kan sluta funka så fort det blir dåligt väder.. hallååe.. vi bor ju faktiskt mitt inne i en storstad för jävelen.. skärpning Comhem!

Skulle egentligen möta upp girlsen i stan idag.. men neee.. jag somnade.. och sen sov jag.. länge.. nu har jag nästan precis ätit och funderar på hur jag ska kunna somna inatt.. så mycket tankar i mitt lilla huvud.. förvirrad.. eller ja, mer förvirrad än vanligt.. men ooeee.. jag längtar till sommaren.. jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren.. jag längtar så mycket att det är sjukt.. dessutom längtar jag faktiskt till nästa jul, för den ska inte spenderas i Sverige.. jag och Yoda ska ut i världen och slippa fira jul hemma, antingen med hennes familj eller bara Yoda och jag.. vi båda är så jävla trötta på julstressen och detta året skiter vi i det helt enkelt.. innan det så hoppas jag på att det blir en resa till sommaren med Gun och Pivisen.. har inte varit sugen på att resa på länge.. jag beskriver varför här.. men nu har alla lämnat mig, päronen åker till Tunisien imorron på nån jävla golfresa.. Broren åkte till Thailand igår och här sitter jag hemma i min soffa och tittar när det vräker ner snö.. livet är bra orättvist ibland..

Tänkte saxa lite från min gamla blogg.. haha, ganska kul att gå in och läsa där ibland..

Tisdag 10 Juni 2008 11:17

Varm i kroppen.. kall i själen.. så glad han var idag.. bara smajlade hela tiden.. nej nej nej.. jag som brukar kunna vara känslokall, snälla va det nu också? Fast denna veckan är det extra jobbigt... mensmonster.. Det får gå ut över motståndarna på fotbollsplanen ikväll..

Watch out..


Jag pratar naturligtvis om budbilskillen som jag hade världens crush på i början på sommaren, haha.. har inte sett han nu sen typ.. sepember eller nåt.. får ett sms då och då om att han har varit i svedala och letat efter mig, tsssss =)

Torsdag 5 juni 2008 23:43

Har varit ute o kört med Gun idag.. Vi va och åt glass nere i limhamn med hennes hmmm... vad är motsatsen till lammkött? En gammal seg lammullskofta kanske? Ja, skitsamma.. det var trevligt iallafall.. Sommaren ska bestå av mjukglass i mängder och solnedgång vid bron, mysigt =) Så vi satte oss ute vid bron, lyssnade på musik och bara va liksom.. vi o whittan! Vi har kommit fram till att vi inte riktigt har kläm på det här med att lyssna på musik i bilen och köra runt o ragga.. När vi va 19 och precis hade tagit körkort så körde vi raggarrundan runt Gustav med Danne Stråhed - När en flicka talar skånska på högsta volym... och nu när vi är lite äldre så är det Whitney Huston - Run to you som gäller.. It´s all about the music! XD

HAHAHAAH, kommer du ihåg denna Gun, LAMMULLSKOFTAN! XD

Torsdag 22 Maj 12:39

Och precis när man tror att man kommer va ensam resten av livet och självmordstankarna väller över en så står det en ny heting i dörren "Hej, är ni varma" Jag trodde han sa "Hej, jag är varm" så jag råkar utbrista, "ja, du ser het ut"! ... Efter ett gemensamt skrattanfall, säger han "jag skulle laga luftkonditioneringen"..

Det finns fortfarande hopp om livet =)


Ooohh... ja.. *drömmermigtillbaka* han va het han...

Ja, det var lite tillbakablickar från året som gick.. nu ska jag kolla på idioterna på Lyxfällan

Kysss


The Bush Administration do have moral values. Their moral values are very explicit: shine the boots of the rich and the powerful, kick everybody else in the face, and let your grandchildren pay for it.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0