Tvi

Igår hade jag herrbesök.. det var inget sexuellt inblandat mer än att det var ett jävla massa snack om det sexuella =) Haha, nä, men det var kul att se en ononchig sida av dig =D

Har ni tänkt på hur jobbigt det är med folk som alltid är sjuka? Jag är aldrig sjuk.. och ingen av mina vänner är särskilt hypokondrisk (mer än lillharpan, men henne kan man bara skratta åt) och det är jag jävligt glad över. Det drar ner ens egen energi så fruktansvärt mycket av att höra att någon är sjuk här och har ont där hela tiden. Nä, usch, sånna människor klarar jag inte av i längden. Om man nu mår så dåligt hela tiden så får man fan göra nånting åt det.. och jag vet hur dåligt man kan må, jag har själv gjort det.. så därför tycker jag inte synd om människor som mår dåligt men inte gör nånting åt det.. skyll er själva säger jag till det, det finns hjälp att få! Samma sak att va hemma från jobb.. jag har blivit uppfostrad att man ska vara jävligt glad att man överhuvudtaget har ett jobb.. så även om man kanske har en fis på tvären när man vaknar så får man faktiskt pallra sig iväg ändå. Det brukar gå över när man väl kommit upp ur sängen.

Fast idag gick jag faktiskt hem från jobb, fick sjuk huvudvärk och min mage bara sparkade bakut efter lunch.. inte kul alls.. så jag åkte hem och somnade och vaknade precis.. 4 timmar senare.. så nånting stämmer ju inte i min lilla kropp... men det går väl över när jag gifter mig =)

Jag var och gjorde naglarna idag och tänkte ju köra en dagen-i-bilder serie.. nu blev det inte så men Nagelbyggaren och Zinisen får va med ändå =)

         
Zinisen är nyfiken               Så söt!                        Här görs det många snygga nails!!


 Kände att jag var i min rosa period nu så the nails fick bli piiiiink helt enkelt =)


Fan jag jag är sugen på marängsviss... tror jag ska ha det ikväll... till middag.. hihi


Kyss


Kommentarer
Postat av: Anzie

du får göra om det här, blev ju inte alls många bilder =(

2009-03-06 @ 22:28:15

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0