Samhall

Idag har jag faktiskt haft fullt upp på jobb, därför bloggen är litta tom.. phew.. känner mig inte alls i stöt idag.. trött och jävlig.. somnade på soffan igår när jag kom hem så naturligtvis kunde jag inte somna igårkväll... tror jag somnade vid 2.. inte konstigt att jag är lite trött då ju.. =/

Vi har diskuterat om vi skulle åka till vallåsen och iallafall få en skiddag på denna sidan sommaren.. men det är ju så jävla svårt att få ihop när alla kan eller kan vara lediga.. det gillar jag med mitt jobb.. jag kan va ledig när jag vill i stort sett.. har bara dansbandskungen att rätta mig efter.. eller ja, han får ju rätta sig efter mig ;)
Idag när vi skulle handla lunch fick vi världens asgarv.. vi lyckas i 99 fall av 100 stöta på dom konstigaste människorna precis under dom 10 minuterna vi är och hämtar lunch.. antingen är det Samhall (som städade här innan och naturligtvis ALLTID ska prata så fort vi råkar stöta på dom) Dansbandskungen brukar sitta och flina åt mig när Samhalltjejen hälsar och ska vara trevlig VARENDA DAG när jag står inne på Lizzans och väntar på maten... och varje dag ska hon börja prata fastän jag gör mitt bästa för att undvika henne, det har gått så långt att jag inte ens tittar på henne, hon pratar ändå. Folk jag inte känner brukar inte börja prata med mig från ingenstans eftersom jag tydligen alltid ser arg eller förbannad ut, men hon har ju inte alla hönsen hemma så hon ser nog inte det.
Dansbandskungen brukar säga att dom borde lägga ett tak på hela Svedala och låsa om det så blir det nya St Lars (mentalsjukhus för er som inte bor i skåne) Han tycker bara det bor idioter här. Haha, och idag när vi svängde ut från marknadstorget står där två sånna riktiga mongo (förlåt, men alltså en cp-skadad människa om jag ska använda dom fina orden) båda två med tänderna på tork stod och kramade om varandra i världens omfamning, gungade fram och tillbaka och grejer *asg
Förran veckan sprang det en mitt framför bilen.. vi var kanske 2 decimeter ifrån att köra på honom... sjukt.. jag har nog aldrig sett så långa armar och ben... jo, typ som John Cleese.. han sprang nästan som när Cleese gör Hitler i Fawly Towers.. fan vad vi garvade! haha!

Ja, det var dagens sagostund

Kyss!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0