Vänner... kompisar... bekanta...

Har funderat över det här med vänner... jag har ju en massa killkompisar.. som egentligen aldrig har ställt till problem i mina förhållanden.. men när det är tvärtom, när det är en kille som har en massa tjejkompisar, då är det helt plötsligt en massa problem för flickvännen.. jag har aldrig förstått det, varför en kille ska lämna alla sina vänner så fort han blir tillsammans med nån.. jag tycker att man måste acceptera en människas bagage (till rimliga gränser) om man vill va tillsammans med den, man kan inte ställa krav på att vissa delar av en männsikas liv ska uteslutas (där också till rimliga gränser).. det är inte särskilt schyssta puckar.. så den killen som lyckas snärja mig, han får stå ut med att de flesta av mina kompisar är killar, och bara för att jag kanske är närgången (inom rimliga gränser) betyder inte det att jag är intresserad, för så är jag.. live with it..

Jag tycker det är märkligt som i vissa killars fall som inte har några tjejkompisar.. eller nä.. egentligen tycker jag förresten inte det är konstigt alls.. för tjejer är a pain in the ass allt som oftast.. och tjejer har en förmåga att utveckla känslor.. och sånt håller jag inte på med.. det är därför jag inte förstår tjejer som har sex med killkompisar dom har känt i evigheter.. det hade känts skitskumt för mig.. som typexemplar Älgen.. han känns ju för fan som en avlägsen kusin, skulle jag ha sex med honom? NeVeR!

Nu är det läggdags.. Gunvald var ovanligt het idag.. MMMmmm..

Kyssss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0