Vi kör lite random bilder helt plötsligt

Nuuu, är jag trött på att städa.. har hållt på en timme och har ändå hela lägenheten kvar... ööööeeee... så nu kör vi lite blandade bilder från diverse-mappen istället, enjoy!

 Dansbandskungen tatuerar mig.. som att bli kliad på ryggen =)

 Så här blev det en dag när jag stekte pannkakor.. scary?

 Spelar Bingolotto hos Blondie, jag vann, hihi! =)

 Jag och mitt monster-munsår på Öland i somras.. ajajaja!

 Pååeeegarna! Eller ja, gubbarna rättare sagt ;) Var ute i Sveriges baksida.. Eslöv.

 Invigningen av arenan i Malmö, där dreglade vi över Andreas Johnson...mummss...

 Salta katten efter hete snickaren, då leker livet! haha!

Nu ska jag kasta i mig lite fiskgratäng... kommer nog lite fler moments from my life sen kanske

Kysss




Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0