Yesterday.. all my troubles seemed so far away..

Ja, igår vaknade man av att solen sken in genom fönstret.. skööööeeeent... var faktiskt glad och positiv hela dagen. det är inte ofta man känner så såhär mitt i den skånska vintern =) Men sen fick jag reda på nånting igårkväll som gjorde mig fruktansvärt irriterad och som kändes skitskumt.. men men.. jag hade en bra dag innan det iallafall =)

Fick åka på utflykt till Ystad och skälla på ett par byggare modell yngre som hade uttalat sig om att jag var gammal, haha, dom var nog inte beredda på det för dom blev jävligt ställda, skitball... alltid kul att skrämma småpojkarna =)

Egentligen var det bestämt att rörläggaren skulle komma och göra färdigt mitt badrum så jag kan börja använda min dusch men så blev det inte.. så fortfarande går det inte att duscha hemma hos mig... grrr... men jag hoppas verkligen det löser sig i början på nästa vecka.. börjar bli trött på att springa Malmö runt för att få låna en dusch.. men anyways, direkt när jag kom hem snörde jag på mig powerwalk-skorna och satte av i världens fart ut och gick en lång runda i det härliga vädret.. mp3spelaren på högsta volym och solen i ansiktet.. mmm... jag hann inte mer än hem och sätta mig i soffan innan Gun ringde och föreslog McD.. och sen var det bestämt med Yoda att det var Twilight/Greys Anatomy kväll... sagt och gjort så hämtade jag båda mina girrlzz och vi satte oss på rosengård och pratade om the moments in our lives that we are not so proud over, eftersom ett objekt som stegade in genom dörren på McD fick oss att tänka på de ovackra tonåren som man spenderade på vissa platser i Husie stadsdel och gjorde vissa saker som inte är till för allmänna ögon eller öron..

Twilight blir ju bara bättre för varje gång man ser den och jag hade helst kollat på den varje kväll om jag hade kunnat.. eller det är kanske lite sjukligt? jag måste iallafall köpa böckerna.. jag måste sträckläsa alla på en gång..

Ikväll måste jag städa.. jag MÅSTE få rent hemma till imorron.. spelkväll nalkas med tillhörande yoda-kusiner från Stockholm.. blir nog en och annan cosmo här känns det som, jag är stressad som fan av denna jävla situatiuonen jag hamnat i.. fan, måste komma ihåg att köpa mer Cointreau.. den tog slut på min fylle-fredag jag hade för nån veckor sen..

Ikväll känns det som det kommer ett sånt där känslosamt och jobbigt inlägg.. men det måste ut.. sorry my readers..

Vi hörs senare

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0