Birthday wishes

Var en kul kväll igår, blev jävligt sent/tidigt beronde på hur man ser det.. jag och Gun styrde hem till Limhamn för att kolla Sclagerfestivalen, skittråkigt, är egentligen överhuvudtaget inte intresserad, tycker att låtarna som ställer upp är skitkassa.. tyckte att Danmarks bidrag var den enda som gick att lyssna på.. iallafall, satt där och kollade på den skiten och sjöng lite singstar, kul att träffa brudarna igen, vi träffas ju inte så ofta längre.. har nog på något sätt växt på olika håll i livet och vi har olika åsiker om vad som är kul och vad som gör livet värt att leva.. enligt mig, Gun och Blondie innebär inte livet barn, Robinson en lördagkväll eller nya kläder en gång i halvåret. Nä, vi vill ha ut lite mer än så.. men, alla är olika och det är väl tur det egentligen.

Efter ett par låtar på singstar drog jag och Gun in på Lilla och träffade Walle en stund.. båda dom två bromsade som fan igår så jag tog mig en liten tur till Swing inn.. Förra gången jag var där var det med J och Kålle. Hahaha, fan vad vi garvade då.. Kålle skulle träffa ett par tjejer han hade raggat upp på nätet och jag och J fick följa med som förkläde så att han kunde fly om tjejen såg ut som ett sprängt utedass. Vi var först på Banco de Musica, jag visste inte ens att stället fanns och ändå har jag ganska bra koll.. träffade nån tjej där som inte föll honom i smaken.. jag och J satt mest och tisslade och tasslade om hur Kålle raggade, haha =) Sen drog vi då vidare till Swing inn, jag och J fick inta en soffa (eftersom J vägrar att dansa) i väntan på att Kålle skulle hitta tjejen han hade internet-raggat-upp.. Det visade sig vara ställets tjockaste med åtsmitande muskort rosa kjol och lackstövlar.. Kålle sprang så fort han kunde på andra hållet *asg*..  Senare blev det efterfest med M och hans thailändska hemma hos J.. naturligtvis med tillhörande McDonalds på hemvägen.. morgonen efter skulle grabbarna fixa varma mackor till frukost.. med typ hela kylskåpets pålägg.. skitäckligt.. men jag höll god min.. haha

ja, anyways.. nu svävade jag iväg igen.. så det blev en kul kväll igår iallafall, vi blev lite irriterade på vakten.. när vi kom fram och skulle gå in så säger han "Tyvärr, det är fullt" Ha! Vaddå fullt?! där är för fan knappt en människa i hela stan, till och med Lilla Torg var halvfullt! "Nä, men om ni går runt om hörnan och in på Privé istället så kan ni gå in där, man kan gå igenom nuförtden så det är samma ställe!" Men maj gawd.. om det nu är samma ställe, va fan ska vi gå runt hörnan för då och inte in här.. konstigt.. jaja..

Jag fick iallafall fira någons födelsedag ordentligt inatt, en dag för tidigt.. *fniss*

och förresten.. Grattis på födelsedagen hjärtat..

Denna dagen spenderar jag och Yoda på min soffa.. *snark*


Kommentarer
Postat av: Walle

Hur fan ser man ut om man ser ut som ett sprängt utedass..??? Asgarva när jag läste det :) Det verkar som din kväll blev lyckad!

2009-05-17 @ 17:07:08

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0