Denna dagen verkar aldrig ta slut

Alltså.. ja.. eller.. nä.. jag vet inte.. skämt?.. Herregud.. flimrar för ögonen, tror jag svimmar.. gränslös lycka.. Mitt huvud exploderar.. jag fattar inte.. avgrundsdjup förtvivlan.. het som fan!.. jaha, där kommer han också.. dregel.. dunka dunka i bilen.. stackars.. trösta.. kloka ord.. äntligen hemma.. jaha, vad vill du nu då?.. eh va?.. okej.. vad ska jag svara på det?.. AMAGAD!

Så ungefär kan man sammanfatta min dag.. helt sjukt.. jag bara längtar till Gun sätter igång sin telefon så jag kan berätta allt som hänt idag.. jag måste få ventliera.. det är helt sjukt.. trodde att jag var säker och utom räckhåll från allt och alla när jag kom innanför lägenhetsdörren.. men nähä.. nänä.. okej.. va?

Jag tror jag går och lägger mig istället..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0